Skip to main content

Biz Kimiz?

Tek bir çalışmadan reklam kampanyalarına, PR faaliyetlerinden açılış organizasyonlarına koşturmaca ve ilk günkü heyecanla geçen, her günü bir öncekinden daha ileriye giden bir serüven, Post’ta bir kampanyaya başlamadan önce müşterimizi her yönüyle tanımamız gerektiği realitesini yerine getirerek başlarız işe. İşimiz bir ürün, ister bir kurumun tanıtımı olsun bizim için nemli olan, ilk önce müşterimize yönelik tüm detayların araştırılması ve incelenmesidir. Çünkü biz doğacak çocuğumuzu hayata hazırlamak ve onu yaşatmak isteriz.

Süreç Nasıl İşliyor?

01.

Araştırma

Çalışacağımız projenin büyüklüğünü ayırt etmeyip işe başlamadan önce mutlaka detaylı bir araştırma yaparız. Araştırmalarımıza ilk önce çalışma yapacağımız müşterimizi dinleyip, beklentilerini iyi bir şekilde anlamaya çalışır, ürün ve hizmetleri hakkında fikir sahibi olmak ile başlarız işimize. Daha sonra çalışacağımız proje ile ilgili müşteri rakiplerini, ve yaptıkları çalışmaları inceleriz. Buradaki en temel amacımız çalışacağımız marka gibi düşünüp, tüm sektöre olabildiğince hakim olabilme çabasıdır. Bildiğimiz değişmez detay tanımadığınız bir ürünü tanıtamayacağımız gerçeğidir.

02.

Planlama

Yaptığımız araştırma ve müşteri beklentilerini dikkate alarak bir iş planı yaparız. Burada en önemli planlama detayı hakikaten ihtiyaç olanı sunma üzerinedir. İhtiyaç fazlasıyla köpürtülmüş, yanıltıcı bilgilerle dolu bir planlama fikrini alaşağı etmek var olma sebebimizdir. Yapacağımız tüm planlama çalışmalarının orijinal olması ve yenilik getirmesi ilk önceliğimizi oluşturur.

03.

Uygulama

Planlama sonrasında müşteri onayından geçen proje için çalışmalara başlar, projeyi kendimiz için yaptığımızı düşünerek müşteri beklentilerini de göz önünde bulundurmayı ihmal etmeden uygulamaya koyarız. Yine buradaki temel felsefemiz müşteri odaklılıktır. Doğru araştırılmış, doğru planlanmış bir çalışmayı en etkin şekilde uygulamak, edindiğimiz tecrübelerle de birleştiğinde bizlere ayrı bir keyif verir.

04.

Değerlendirme

Uygulama sonrasında yaptığımız proje ile ilgili genel bir değerlendirme yapar ve sonuçlarını tamamen analitik kriterlerle değerlendirmeye alırız. Ben yaptım oldu değil, satışlar ne kadar arttı yada müşterilerimizin marka değerine ne kadar katkı sağladık kritiğini objektif olarak masaya yatırırız. Külahımızda ne varsa hem günahları hem sevapları müşterilerimizle paylaşmakta bir var olma düsturumuzdur.

İşlerimiz

Müşteri Yorumlarımız